سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران من
قالب وبلاگ

بیانیه کمیته کشوری برگزاری روزجهانی و هفته ملی کودک 1391

 

به نام خدای دوستدار کودکان

سلام.

من کودکم. نام من امروز است و در تقویم هم امروز به نام من است .

 دلم می خواهد در روز کودک از آرزوهای کودکان بگویم.از این که  ما کودکان دوست داریم ، نه! حق داریم در دنیایی بدون گرسنگی، تشنگی، ترس ، آوارگی ، خشونت ، جهالت و آسیب های واقعی و مجازی زندگی کنیم که تنها شغل کودکان بازی کردن باشد و به شهروندان کوچک خود سلامت، دانایی ، امکان کودکی کردن در صلح و آرامش در میان خانواده ای گرم را هدیه دهد. 

برای ما کودکان مهم است که :

                        کودکان سرزمین کهن ایران اسلامی ،   نه! کودکان مسلمان دنیا   ،    نه ! تمام کودکان سرتاسر دنیا ؛

 با هر دین ، آیین ، زبان و رنگ پوستی ،  نه تنها در یک روز از ماه مهر ، که در تمام روزها و ماه ها مورد مهر قرار گیرند .

     مامان، بابا ؛ خانم و آقای معلم ، پزشک ، پرستار، پلیس، فروشنده ، راننده ، کارمند ، کارگر ، نویسنده، روحانی، شهردار، وکیل، وزیر و همه ی بزرگترهایی که مطمئنیم ما کودکان را دوست دارید ، امروز در همین جا و همین لحظه ما قول می دهیم با کمک شما و با استفاده از  میراث گرانبهای فرهنگی - مذهبی ، سرمایه ی ملی با ارزش و سودمندی برای ایران اسلامی بشویم؛  لطفا فقط چند لحظه صدای ما کودکان را بشنوید:

دوست داریم همه ی شما کودکان دیروز که امروز ولایت ما در دست شماست هم پیمان شده و قول بدهید که  در سایه ی خالق همه ی موجودات ، دنیایی واقعا کودکانه ، پر از دوستی، امید ، همدلی ، دانش ، سلامتی و امنیت در خانه و اجتماع برایمان بسازید .

پس با یاد خدا هم اینک شروع کنیدو در تصمیم ها و برنامه هایتان نشان دهید که چقدر دوستمان دارید ،

و ما لحظه شماری می کنیم تا در روز کودک 1392 کتابی پر از کارهای انجام شده برای کودکان را هدیه بگیریم.

از این که به خاطر ما بی نهایت تلاش می کنید خوشحالیم و دعا می کنیم که خداوند دوستدار کودکان ،به تمام کسانی که برای شادی و تعالی کودکان زحمت می کشند پاداشی بزرگ بدهد زیرا پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: هرکس کودکی را خوش حال کند، خداوند در روز قیامت او را خوش حال گرداند.    

 

دوستتان داریم کودکان شما 16 مهر 1391

 

 

این بیانیه توسط فاطمه پیرزاده دانش آموز سال چهارم ابتدایی ،در همایش در روز 16 مهر ماه 1391  با حضور مدیران ارشد  کشوری ارگان های  حوزه کودک و معاونین وزرای آموزش و پرورش،بهداشت و درمان ، سازمان بهزیستی و جناب آقای صفی الدین نماینده یونیسف در ایران قرائت گردید.

 


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 1:24 عصر ] [ رستما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 80742