سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران من
قالب وبلاگ

به نام خدای مهربان

سلام.

در سالی که گذشت در همه جای دنیا اتفاقات زیادی افتاد و کودکان همیشه در جریان این اتفاقات قرار داشتند. کودکان زیادی به علت اعتقادات مذهبی، قومی و نژادی یا بلایای طبیعی در معرض مرگ، بیماری، خشونت، بی سوادی،گرسنگی، آوارگی و بهره کشی های متعدد قرار گرفتند.اما اتفاق خوشایندی هم بود که برگزاری مراسم امروز و جشن هفته ملی کودک در جمهوری اسلامی ایران یکی از آنها است.

امسال در یک تحول بنیادین همه بزرگترهای دوستدار مانایی کودکان همراه شده اند تا بهزیستی و رفاه در جامعه ای ایمن و برخوردار از حقوق اسلامی، انسانی، قوانین شهروندی و انضباط اجتماعی را با استفاده از میراث کهن این سرزمین اسلامی برایمان تدارک ببینند.

پیامبر اسلام می فرمایند: هرکس کودکی را خوش حال کند، خداوند در روز قیامت او را خوش حال گرداند.   

 امروز روز کودک است و ما کودکان خوشحالیم که امسال از شما بزرگترها هدیه ای می گیریم در حد شان ولایتتان برما.

زیباترین هدیه ی ماندگار شما برای ما کودکان ،توجه به خود ماست .ما می خواهیم واقعا کودک باشم.کودکی کنیم .سرشار از نشاط و زندگی.به دور از کار و بهره کشی در امنیت کامل بازی کنیم. ما به آموزش، پرورش، مهارت، تفریح، فراغت، ورزش، بهداشت و تغذیه ، طبیعت، تاریخ و همه ی چیزهای دیگری که شما بهتر از ما میدانید نیازمندیم.

لطفا تهیه امکانات و ایجاد فضاهای دوستدار کودک استاندارد و ایمن برای همه ی کودکان با هر شرایط جسمی و روحی ، با سرپرست ،بد سرپرست و یا بدون سرپرست و در همه جا شهر ،روستا ، عشایر به ویژه مناطق مرزی کشور را فراموش نکنید.

از این که به خاطر ما بی نهایت تلاش می کنید خوشحالیم و لحظه شماری می کنیم تا در روز کودک 1392 کتابی از کارهای انجام شده برای کودکان را هدیه بگیریم.

 دوستتان داریم  کودکان شما

 


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 1:25 عصر ] [ رستما ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 80703